
В єдиній версії Cross Country модель отримала збільшений дорожній просвіт (210 мм), пластикові накладки по боках та повний привід — справжній «позашляховик у легковому виконанні».
Двигун і ходові якості
Під капотом — турбований 2,0 л рядний «четвірка» з легкою гібридною підтримкою, що видає 220 кВт (≈295 к. с.) та 420 Н·м (≈310 ft·lb). Розгін до 100 км/год триває близько 7,3 с, а восьмиступеневий «автомат» перемикається чітко — хоча іноді може здаватися, що він трохи задумується.
Витрата і запас ходу
- Місто: ≈10,7 л/100 км
- Траса: ≈8,1 л/100 км
- Змішаний режим: до 640 км без дозаправки

Салон і технології
Матеріали в салоні на рівні — шкіра, м’який пластик і «дерев’яні» вставки. Головне «але»: екран мультимедіа — 9 дюймів, поступається 10-дюймовим у конкурентів Audi A6 Allroad та Mercedes E-All-Terrain. Приємно вразили активні помічники: адаптивний круїз-контроль, моніторинг «сліпих» зон та автоматичне гальмування перед пішоходами й велосипедистами.
Три причини звернути увагу
- Універсальність: багажник більше, ніж у XC60 (але поступається трирядному XC90).
- Стиль: впізнаваний силует і натяк на ретро-модель V70 XC.
- Безпека: відмінні результати IIHS у більшості краш-тестів.

Ціни та комплектації
Доступні два рівні: «Plus» (€56 000) та «Ultra» (€61 000). У топ-версії знайдете масажні сидіння, великий хед-ап, акустику Harman Kardon і… так, 20-дюймові колеса, які трохи жорсткіше «працюють» на підвісці.

Моя думка
Якщо набридло гойдатися на високих SUV, а класичний універсал здається занадто «приземленим» — V90 Cross Country стане чудовим компромісом. Головне — запастися терпінням до екрану та підготуватися до трохи більш жорсткої їзди на великих дисках.