
Розробники прекрасно усвідомлюють, що не всі шанувальники «M» готові відразу переїхати на батареї.
Електрична M3: сміливо й технологічно
Електроседан M3 отримає 800‑вольтову архітектуру та близько 700 к. с. (приблизно 515 кВт). Ця версія обіцяє максимальну динаміку: електроніка «Heart of Joy» координуватиме роботу приводу, рекуперації, гальм і кермування, щоб машина входила в поворот без зайвих коригувань.
Сюрприз важкої артилерії
Але за технологічність доводиться платити вагою — очікувана маса електроваріанту близько 2,2 т проти 1 800 кг сучасної M3. Це додасть інерції й ускладнить збереження легкості поведінки в поворотах.
Бензинова альтернатива: для тих, хто не готовий до тиші
Врятує нова «шістка» — ймовірно, еволюція трилітрового S58B30. Об’єм залишиться незмінним, а яскравої гібридизації, судячи з усього, не буде. За кермом такої M3 ви й надалі будете головним — комп’ютер підтримає, але не замінить ваше відчуття контролю.

- 700 к. с. на електромоторі (~515 кВт)
- ≈2 200 кг маса батарейної версії
- 1 800 кг у «традиційної» M3
Загалом, BMW грає водночас на двох фронтах: обирай тишу та міць електродвигуна або класичну «шістку» з характерним ревом і відчуттям повного контролю. Обидва шляхи обіцяють чимало драйву!