
Повнопривідний малюк: рідкість серед компактів
У часи, коли маленькі машини часто перетворюються на передньопривідні гібриди, Swift залишається вірним класиці: довжина менше 4 метрів, мінімум електрифікації та доступні ціни. Базова версія коштує від приблизно 14 800 євро з механікою та переднім приводом. За бажанням можна обрати автомат (CVT) або повнопривідну версію — що є справжнім винятком у цьому сегменті!
Як працює повний привід AllGrip
У системі AllGrip весь крутний момент стандартно передається на передні колеса. Але варто їм почати пробуксовувати — і завдяки в'язкій муфті підключається задня вісь. Все просто, але ефективно. До речі, лише за перші три місяці року в Чехії було продано 186 Swift'ів, і цілих 68 з них — із повним приводом.
Swift AllGrip FX: для тих, хто мріє про пригоди
Нідерландське представництво Suzuki вирішило наблизити Swift до духу пригод, випустивши спеціальну версію AllGrip FX:
- Передня світлова балка Tralert, вбудована в решітку радіатора;
- На даху — потужний багажник Thule, здатний витримати навіть запаску;
- Комплект наліпок і чорні розширювачі колісних арок додають характеру;
- Гумовий захист заднього бампера для практичності;
- Чорні литі диски з всесезонними шинами розміром 195/55 R16;
- Кліренс збільшено на 32 мм для кращої прохідності.
І все це на фоні стандартного 265-літрового багажника, якому в такому форматі справді не завадить додатковий простір зверху.



Всередині зміни мінімальні
Салон отримав лише кілька штрихів: спеціальну оббивку сидінь, гумові килимки та переносний холодильник від Dometic. Під капотом без сюрпризів: трициліндровий двигун об'ємом 1,2 літра видає 83 к.с., працюючи в парі зі звичайною механікою замість нудного варіатора.
Про ціну поки нічого не повідомляли, але з огляду на філософію Swift, завищених цін точно очікувати не варто. Все по суті: компактно, доступно і з настроєм на маленькі пригоди!