
Ця модель – відповідь Volkswagen на Tesla Model 3, Hyundai Ioniq 6, а також «преміальні» альтернативи, такі як BMW i4 і Audi A6 E-Tron. За першими тест-драйвами видно, що ID7 значно виправив недоліки кросовера ID4: у нього приємніший салон, продумана мультимедійка й помітно кращі динаміка та відчуття від водіння.
Мотори й «характер»
У базовій версії ID7 встановлено новий мотор APP550 потужністю 282 к. с. (≈210 кВт) і 582 Н·м крутного моменту. На прототипі рушати було плавно й тихо, а розгін — жвавіший, ніж у більшості «сімейних» електрокарів. Згодом з’явиться повний привід із двома двигунами.

Габарити й простір
З колісною базою 2 967 мм (116,8") ID7 займає «золоту середину» між Model 3 та Model S, але при цьому вищий за обох, тож голові пасажирів точно буде простіше.
Інтер’єр і технології
- 15-дюймовий екран із сучасним інтерфейсом і спрощеним меню;
- Доповнена реальність у HUD — менше відволікань;
- Голосовий асистент IDA, який відгукується на фрази типу «IDA, мені холодно» та вмикає підігрів керма;
- Автоклімат: машина сама прогріє чи охолодить салон, коли ви підходите з ключем.

Нарешті VW врахував скарги на «залиплу» сенсорну панель в ID4 і повернув фізичні повзунки для температури — приємно бачити, що виробник дослухається до відгуків.
Запас ходу і заряд
ID7 базується на батареї 82 кВт·год, що обіцяє близько 504 км за американським циклом EPA, а європейська версія з пакетом 91 кВт·год — до 539 км. Для порівняння: Model 3 долає від 438 до 576 км, а BMW i4 — від 365 до 484 км.
Ціна буде… високою?
Офіційних даних поки немає, але можна прогнозувати:
- Базова версія — від €46 000;
- Pro S з 20-дюймовими дисками, масажними кріслами та покращеною підсвіткою — близько €50 000;
- А якщо захочете повний привід і «заряджену» комплектацію — готуйтеся віддати близько €55 000.

Поки не факт, що ID7 доїде до наших доріг, але з такими характеристиками й технологіями ця модель точно заслуговує на увагу. Особисте враження: за кермом ID7 почуваєшся значно впевненіше, ніж у «родичі» ID4.