
Два електродвигуни видають до 380 кВт (≈510 к. с.) та вражаючі 910 Н·м крутного моменту, що робить EX90 найпотужнішим Volvo в історії. Є також «полегшена» версія на 300 кВт (≈402 к. с.) і 770 Н·м.
Запас ходу становить близько 495 км за змішаним циклом, а на швидкій зарядці від 10 % до 80 % акумулятор заряджається приблизно за 30 хвилин. Плюс уже вбудована можливість зворотної віддачі енергії в домашню мережу — на випадок раптових відключень електроенергії.
Три ряди та море простору
EX90 спроектований відразу як електромобіль, а не перероблений бензиновий позашляховик. Завдяки новій платформі всередині стало ще просторіше, ніж у XC90: справжня семимісна компоновка, куди без проблем сідають дорослі пасажири. Цікавий факт: у салоні навіть є секретний відсік для зарядних кабелів — дизайнери подумали про все.

Безпека на рівні ніндзя
Volvo традиційно робить ставку на захист пасажирів і пішоходів. Камери, радари та лідар у сумі знижують ризик аварій з тяжкими травмами на 20 % і запобігають зіткненням на 9 %. Кумедно, що ще в 1959 році Volvo безкоштовно відкрила патент на триточковий ремінь безпеки — частково завдяки цій щедрості ми живемо довше.

Розумна начинка та розваги
14,5-дюймовий сенсорний екран з інтегрованими Google Maps і голосовим асистентом, бездротові Apple CarPlay і Android Auto, цифровий ключ у смартфоні та можливість керувати кліматом дистанційно — класика. А для меломанів встановлено аудіосистему Bowers & Wilkins з підтримкою Dolby Atmos та цілих 25 динаміків, включно з підголівниками!
Скільки доведеться віддати?
- Базова версія Twin Motor Plus (семимісна): від €73 000
- Топова Twin Motor Performance Ultra (шестимісна): близько €82 300

Чесно кажучи, ціна кусається, але порівнянна з конкурентами в преміум-сегменті. Якщо готові платити трохи більше за скандинавський затишок і бездоганну безпеку — EX90 однозначно вартий уваги.