
Чому Європа не завжди співпадає з побажаннями автолюбителів
В ЄС до 2035 року планують фактично заборонити будь-які двигуни внутрішнього згоряння. Але, як справедливо зауважили боси Renault і Stellantis, бажання покупців інколи розходяться з амбіціями чиновників. Схоже, Mercedes зрозумів, що без клієнтів жоден «зелений» план не спрацює.
Від холодного «на лід» до нового витка розвитку
Ще кілька років тому Mercedes вирішив зняти V8 з виробництва й замінити їх чотирициліндровими гібридами — навіть у «гарячих» AMG. Для Lexus таке нововведення пройшло б непомітно, але для «трилучевої» марки відмова від V8 виглядала непростимою.
- Нові V8 доповнять 48‑вольтовим стартер-генератором;
- Інтеграція в коробку передач підвищить чутливість реакції;
- За зразком Corvette мотор отримає «плаский» колінчастий вал.
За словами глави AMG Майкла Шібе, нове покоління V8 ще «в розробці», і перші зразки можуть з'явитися найближчим часом. Головне — це вже не просто старий агрегат, а свіжа інженерна ідея.

Звук, потужність і трохи особистої думки
Особисто я вважаю, що повернення атмосферних і навіть турбованих V8 — відмінний хід: звук насичений, а віддача вражаюча. Хто б сперечався, в еру тиші електрокарів справжні фанати бензину сумують за глибоким ревом «вісімки»! А ще це відповідає тенденції: попит на потужні двигуни в люксовому сегменті не падає.
Цікавий факт
Чи знали ви, що найпотужніший серійний V8 Mercedes сьогодні розробляють за зразком легендарної Corvette, де мотор з «пласким» колінчастим валом дозволяє знижувати вібрацію та покращувати баланс? Виходить цікавий мікс німецької педантичності та американського драйву.