Ford Maverick 2025: огляд компактного пікапа | Авто новини України | Automotive24

Компактний пікап Ford Maverick 2025: маленький герой великої справи

Ford Maverick — один із двох компактних пікапів на ринку та найдоступніший автомобіль бренду

twitter facebook whatsapp linkedin

Після двох десятиліть забуття «міні‑трек» повернувся в 2022 році, а в 2025‑му отримав серйозне оновлення, щоб не відставати від головного конкурента — Hyundai Santa Cruz.

Що нового в модельному році 2025

  • Оновлений дизайн передньої частини з різними ґратами під кожну комплектацію
  • Гібридна силова установка тепер у базі; 2,0‑літровий турбомотор доступний за опцією
  • Повний привід (AWD) тепер доступний і для гібрида
  • Повний привід замінив передній на модифікаціях з 2,0‑літровим двигуном
  • Нова «urban‑street» версія Lobo із модернізованим шасі та декором
  • Інтер’єр отримав якісніші матеріали та нові колірні рішення, включаючи «Smoke Truffle»
  • Великий сенсорний екран із бездротовим Apple CarPlay та Android Auto
  • Вбудований 5G‑модем для оновлень по «повітрю» та камера кругового огляду
  • Пакет Tremor тепер окрема комплектація, а не опція
  • Асистент причепа та допомога в русі заднім ходом у базовому оснащенні Lariat і Tremor
  • Оновлений пакет безпеки Co‑Pilot360 та новий «чорний» пакет декоративних елементів
  • З’явилися нові кольори кузова — від яскраво‑зеленого до «Velocity Blue»; знято з виробництва старі відтінки
  • Нові 19‑дюймові диски на Lariat

Наша думка

Maverick тішить практичністю: кузов легко адаптувати під вантаж, в салоні безліч містких «скриньок», а дизайн цілком самодостатній (вибач, Hyundai). Всередині багато пластику, але він яскравий і фактурний — ми навіть назвали «інтер’єр життєрадісним». З оновленнями салон став ще приємнішим.

На дорозі Maverick поводиться слухняно і дарує задоволення від водіння, хоча інколи бракує «тяги» під час виїзду за межі асфальту — саме там гібридному AWD не зашкодив би додатковий запас потужності. Якщо хочете економити на пальному, гібрид — саме те.

Мінуси

  • Тягово‑буксирувальні та вантажні можливості поступаються конкурентам (може тягати до ~907 кг, з пакетом до ~1 814 кг; корисне навантаження ~680 кг, у Tremor ~517 кг).
  • Варіант лише з одним поєднанням кабіни та кузова (але для класу це норма).

Технології та економічність

Гібридна версія залишається базовою: 191 к. с. і 210 Н·м + варіатор. Витрата — 5,6 л/100 км (місто), 6,7 л/100 км (траса) у FWD, та 5,9/7,0 л/100 км у AWD (що еквівалентно приблизно 17,9 км/л та 14,9 км/л).

Турбомотор 2,0 л видає 238 к. с. і 376 Н·м, у парі з 8‑ступеневим «автоматом» і AWD. Розгін до 100 км/год — ~6,5 с, витрата 10,5/7,8 л/100 км (місто/траса) — близько 9,5 та 12,8 км/л відповідно.

Комплектації та ціни

  • XL (базовий гібрид, FWD) — від €25 670
  • XL AWD — від €27 700
  • XLT — від €27 950…€28 550
  • Lobo — від €33 670
  • Lariat — від €34 200
  • Tremor — €38 070
  • Висока специфікація Lobo — €38 735

Цікавий факт

Чи знали ви, що компактні пікапи відродилися в США не просто так? У 1980‑х вони користувалися величезним попитом через низьку ціну та економічність, але до початку 2000‑х зникли під натиском великих «мачо‑треків». Повернення Maverick — данина легендам минулого, але з сучасними технологіями.