
Після двох десятиліть забуття «міні‑трек» повернувся в 2022 році, а в 2025‑му отримав серйозне оновлення, щоб не відставати від головного конкурента — Hyundai Santa Cruz.
Що нового в модельному році 2025
- Оновлений дизайн передньої частини з різними ґратами під кожну комплектацію
- Гібридна силова установка тепер у базі; 2,0‑літровий турбомотор доступний за опцією
- Повний привід (AWD) тепер доступний і для гібрида
- Повний привід замінив передній на модифікаціях з 2,0‑літровим двигуном
- Нова «urban‑street» версія Lobo із модернізованим шасі та декором
- Інтер’єр отримав якісніші матеріали та нові колірні рішення, включаючи «Smoke Truffle»
- Великий сенсорний екран із бездротовим Apple CarPlay та Android Auto
- Вбудований 5G‑модем для оновлень по «повітрю» та камера кругового огляду
- Пакет Tremor тепер окрема комплектація, а не опція
- Асистент причепа та допомога в русі заднім ходом у базовому оснащенні Lariat і Tremor
- Оновлений пакет безпеки Co‑Pilot360 та новий «чорний» пакет декоративних елементів
- З’явилися нові кольори кузова — від яскраво‑зеленого до «Velocity Blue»; знято з виробництва старі відтінки
- Нові 19‑дюймові диски на Lariat

Наша думка
Maverick тішить практичністю: кузов легко адаптувати під вантаж, в салоні безліч містких «скриньок», а дизайн цілком самодостатній (вибач, Hyundai). Всередині багато пластику, але він яскравий і фактурний — ми навіть назвали «інтер’єр життєрадісним». З оновленнями салон став ще приємнішим.
На дорозі Maverick поводиться слухняно і дарує задоволення від водіння, хоча інколи бракує «тяги» під час виїзду за межі асфальту — саме там гібридному AWD не зашкодив би додатковий запас потужності. Якщо хочете економити на пальному, гібрид — саме те.
Мінуси
- Тягово‑буксирувальні та вантажні можливості поступаються конкурентам (може тягати до ~907 кг, з пакетом до ~1 814 кг; корисне навантаження ~680 кг, у Tremor ~517 кг).
- Варіант лише з одним поєднанням кабіни та кузова (але для класу це норма).

Технології та економічність
Гібридна версія залишається базовою: 191 к. с. і 210 Н·м + варіатор. Витрата — 5,6 л/100 км (місто), 6,7 л/100 км (траса) у FWD, та 5,9/7,0 л/100 км у AWD (що еквівалентно приблизно 17,9 км/л та 14,9 км/л).
Турбомотор 2,0 л видає 238 к. с. і 376 Н·м, у парі з 8‑ступеневим «автоматом» і AWD. Розгін до 100 км/год — ~6,5 с, витрата 10,5/7,8 л/100 км (місто/траса) — близько 9,5 та 12,8 км/л відповідно.
Комплектації та ціни
- XL (базовий гібрид, FWD) — від €25 670
- XL AWD — від €27 700
- XLT — від €27 950…€28 550
- Lobo — від €33 670
- Lariat — від €34 200
- Tremor — €38 070
- Висока специфікація Lobo — €38 735

Цікавий факт
Чи знали ви, що компактні пікапи відродилися в США не просто так? У 1980‑х вони користувалися величезним попитом через низьку ціну та економічність, але до початку 2000‑х зникли під натиском великих «мачо‑треків». Повернення Maverick — данина легендам минулого, але з сучасними технологіями.