
Після непростої історії з підбрендом «Ye», який так і не злетів через небажане збіг ім’ян з Кан’є Вестом та невтішні відгуки публіки, японці взялися до справи й представили серійну версію. І про самі «Ye» тепер не хочеться й згадувати.
Від «Ye» до GT: що сталося
Минулий рік під маркою Ye планували випустити шість електрокарів у спільному проекті з GAC та Dongfeng. Продемонстрували два «прототипи» — SUV P7 та S7 (довжина 4,75 м, колесна база 2,93 м) — і… тихенько заморозили проект до офіційного старту. Тепер замість «Ye» перед нами звична емблема Honda на цілком новому чотиридверному ліфтбеку.
Погляд спереду й збоку
Перша думка: «Хто дозволив зробити передок у стилі Pac-Man?». Світлодіодні фари в кожному виконанні різні — у GAC дві смужки, у Dongfeng у вигляді літери «Y», але в обох варіантах вони об’єднані по краях у суцільну лінію спереду та ззаду. Оригінально, але полюбити одразу навряд чи вийде.

Технічна «начинка»
- Платформа e:N Architecture W.
- Один мотор та задній привід — 270 к. с., два мотори та повний привід — близько 480 к. с.
- Акумулятор ємністю 89,8 кВт·год.
Салон майбутнього (або щось подібне)
У салоні Honda не винаходила велосипед: шість дисплеїв, включаючи два центральні, а замість дзеркал — екрани-камери. Завдяки співпраці з Huawei та DeepSeek обіцяють «розумні» фішки, але деталі, як завжди, залишили для офіційного анонсу.

Моя думка
З одного боку, Honda сміливо експериментує. З іншого — такий екстравагантний передок може відштовхнути частину покупців. Але хто знає — можливо, саме цей «поп-арт» дизайн стане хітом у Китаї… або в Instagram-стрічці автолюбителів.