
Невеликий седан Jetta нарешті отримав косметичний апгрейд: оновлену решітку радіатора, світлодіодну оптику та суцільну світлову смугу на кришці багажника. Інтер’єр також не залишився поза увагою — нові оздоблювальні матеріали та лаконічна панель приладів із плаваючим 8-дюймовим (≈20 см) мультимедійним екраном.
Дизайн та комфорт
- Сидіння з перфорованої шкіри Vienna (доступне комбінування коричневого та чорного)
- Сенсорні кнопки клімат-контролю — приємний сюрприз для тих, хто скучив за кнопками
- Варіанти дисків: від 17″ до 18″ з опцією чорного пакета — стильно й брутально
Технології та зручність
У всіх комплектаціях тепер передбачено бездротовий Apple CarPlay/Android Auto. Старші версії пропонують бездротову зарядку смартфона та дзеркалювання екрану. А ще Jetta обзавелася голосовим управлінням та супутниковим радіо SiriusXM — ідеально для довгих поїздок під улюблену музику.
Думка редакції
Складно назвати цей апгрейд революційним — оновлення радше косметичні. Проте приємно бачити, що Volkswagen звернув увагу на «молодшу» модель. Просторий салон і плавна підвіска досі радують, хоча задня частина виглядає трохи нуднувато без виразних ліній.

Під капотом та витрата
Перевірений 1,5‑літровий турбомотор видає 158 к. с. та 250 Н·м крутного моменту, працює з 8‑ступінчастим «автоматом». Розгін до 96,6 км/год (0–60 миль/год) займає близько 8,5 с — на 0,9 с повільніше, ніж раніше. Витрата пального заявлена на рівні 8,1 л/100 км у місті та 5,9 л/100 км на трасі (≈29/40 mpgUS).
Спортивний GLI
Любителям драйву припаде до душі версія GLI: 2,0‑літровий двигун на 228 к. с., 258 Н·м та вибір між механікою й «роботом» із подвійним зчепленням. Розгін до 96,6 км/год — усього 6,1 с.
Безпека та практичність
Система IQ.Drive входить у стандартну комплектацію: адаптивний круїз-контроль із функцією «старт-стоп», контроль сліпих зон, екстрене гальмування та допомога при перестроюванні. Розміри багажника не змінилися — близько 510 л об’єму, тому місця вистачить і для покупок, і для валіз.

Чи знали ви? Jetta залишається бестселером у Європі: компактні седани завжди цінували за економічність і практичність. Цей рестайлінг — крок, аби не втратити свою аудиторію.