Прорив китайських дизелів для легковиків – авто новини України | automotive24.com.ua

Нові кроки китайців у світі великих дизелів для легкових автомобілів

Чому дизелі досі актуальні

twitter facebook whatsapp linkedin

Якщо ви, як і я, цінуєте мотори з солідним крутним моментом та економним апетитом, то, певна річ, не раз захоплювалися сучасними європейськими «дизелями». За останні два десятиліття інженери майже повністю позбавили ці агрегати шкідливих викидів, перетворивши їх на тихих та надійних трудяг. При активній їзді витрата пального та дальність ходу дизельних версій часто виграють у бензинових майже вдвічі: легко проїхати 600 км без дозаправки, а в звичайному режимі — близько 8–10 л/100 км.

Як Європа поступається місцем Китаю

Довгий час найпотужніші дизельні мотори були прерогативою Audi, BMW та Mercedes: шести- та восьмициліндрові «дизелі» задавали високу планку якості та надійності. Але тепер цю роль активно беруть на себе китайські автовиробники — передусім Great Wall Motor (GWM).

Що показала GWM на мотор-шоу в Шанхаї

  • Новий 4,0-літровий восьмициліндровий дизель для великих позашляховиків.
  • Унікальна «двійка» 2,0 H8 з потужністю понад 180 к. с. та майже 500 Н·м.
  • Анонсований трилітровий V6 — ідеальний баланс потужності та економічності.

За словами очільника GWM Джека Вея, підготовка 3,0-літрового дизеля йде повним ходом, і його перші зразки з’являться під капотами SUV Tank 500 та 700, а також пікапів аналогічних розмірів.

Моя думка та несподівані факти

Чесно кажучи, я не очікував, що китайці так швидко зайдуть у сегмент «великих дизелів». Поки європейці поступово переходять на електрику, GWM вкладає ресурси в розвиток класичних двигунів. До речі, ще до 2025 року заводи GWM випускали дизелі об’ємом 2,4 л, здатні тягнути близько 600 кг вантажу без найменшої вібрації.

Куди це призведе?

З одного боку, золоті часи німецьких шестицилиндрових «дизелів» можуть відійти у минуле. З іншого — конкуренція зазвичай на користь споживачу. Якщо китайці справді навчаться робити двигуни класу Premium, а не лише бюджетні рішення, ми отримаємо більше вибору та, можливо, зниження цін на «простенькі» дизелі з високою тягою.