
Цей важкий вантажівка давно зарекомендувала себе надійним помічником: чи то буксирування величезних причепів, чи перевезення тонни будівельних матеріалів. У 2025 році модель отримала ґрунтовне оновлення, в якому розробники врахували всі наші побажання: від підвищеної потужності до покращеного комфорту в салоні.
Що нового?
- Дизайн: оновлена передня частина з розділеними фарами та новими варіантами оздоблення радіаторної решітки;
- Двигун: модернізований турбодизель 6,7 л у парі з новою 8‑ступеневою «автоматикою»;
- Мультимедіа: штатний 14,5‑дюймовий сенсорний екран замість попереднього 12‑дюймового;
- Асистенти водія: системи екстреного гальмування та адаптивний круїз-контроль тепер у базовій комплектації.

Наша думка
Нам особисто сподобалося, що Ram нарешті позбувся слабкого місця попереднього покоління — старої 6‑ступінчастої коробки передач. Тепер 8‑швидкісна трансмісія без проблем “перетравлює” величезний крутний момент у 1 458 Н·м (1 075 lb‑ft) дизеля потужністю 430 к. с. Такої «зв’язки» вистачить навіть найвибагливішим користувачам. А якщо дизель здається «зайвим», доступний бензиновий V8 об’ємом 6,4 л: 405 к. с. і 582 Н·м (429 lb‑ft) — теж відмінний вибір для тяжких задач.
Тягові можливості
Максимальна номінальна вага при буксируванні з «гусиною шиєю» сягнула 16 610 кг, а при звичайному фаркопі — 10 430 кг. Для порівняння: у попередньої версії пікап тягнув на 220 кг більше, але з менш «витривалим» заднім мостом. Різницю майже ніхто не помітить, а ресурс агрегатів тільки виграв у довговічності.
Вантажопідйомність
У бензинових варіантах Ram 3500 готовий прийняти в кузов до 3 445 кг будівельних матеріалів або іншого «важкого багажу». Так, рекорд у 3 480 кг попередньої моделі трохи похитнули, але й ці цифри справді вражають.
Комфорт та конфігурації
- Кузов: обирайте між коротким (1,93 м) та довгим (2,50 м) бортом, глибина — майже 50 см;
- Кабіна:
- двохдверна Regular Cab — місця для трьох;
- чотиридверна Crew Cab — вже шестеро;
- Mega Cab — майже як міні‑автобус усередині.

Керувати Ram 3500 приємно навіть без вантажу. Водійське крісло ідеально підігнане для тривалих рейдів трасою, а шумоізоляція в топ‑комплектаціях не поступається преміум‑SUV. До того ж у салоні є все необхідне: цифрова “приборка”, додатковий екран перед пасажиром, бездротові зарядки, 360°‑камера і навіть інвертор на 2,4 кВт для роботи електроінструментів прямо з кузова.
Безпека та асистенти
- автоматичне екстрене гальмування;
- адаптивний круїз-контроль;
- моніторинг “сліпих” зон;
- паркувальні сенсори спереду та ззаду;
- допомога при буксируванні з функцією “зворотного керування”.

Підсумок
Навіть попри те, що це не зовсім нова платформа, Ram 3500 2025 залишається одним із найкращих важких пікапів на ринку. Після оновлення ключових “болючих” моментів він знову заслуговує титулу фаворита для тих, кому потрібні максимальна надійність і комфорт в одному кузові.